Terapeut: Nanna Kjær

Erfaring fra:  Terapeut 

Kategori: Smerter

Kort beskrivelse: Smerter i underbenet gennem lang tid 

Behandling:

 

Jeg spørger klienten, hvornår problemet er opstået, og det var ved en tur til Paris, hvor det var svært at komme i Eiffeltårnet pga. OL. Klienten har en fysisk følt fornemmelse som (en aflang, tung, mørk klump) i brystkassen med et ubehag på 7.
Vi tapper 3 traumesekvenser og kommer ned på 0 på den fysisk følte fornemmelse.
Da hun mærker efter i benet, er der en lille smule smerter tilbage.

Vi tapper en enkelt traumesekvens mere på smerten i benet og kommer herefter i 0.

 

Resultat:

Efter behandlingen er klienten meget overrasket over, at det er væk. Hun har svært ved at forstå, at hun ikke længere kan mærke smerten i benet. Hun går herfra meget glad og meget træt.